WATCH | NOKIA 6.1 Plus vs XIAOMI Mi A2 Phones Comparison #Gadget #India #Review

Nokia and Xiaomi lock horns in the budget segment with their stock Android phones 6.1 plus and the Mi A2. Priced at Rs 15,999, the Nokia phone has a notch display design, better display, headphone jack and expandable storage, while the Mi A2 at Rs 16,999 has metal unibody, a comparatively faster chip and better cameras. Watch the video now for full comparison :




NOW GET LATEST 'DESINEWS VIDEOS' IN YOUR EMAIL : CLICK HERE

RECOMMENDED VIDEO CATEGORIES FOR YOU :


Technology Videos

Comparison Videos

India Latest Videos

WATCH | NOKIA 6.1 Plus vs XIAOMI Mi A2 Phones Comparison #Gadget #India #Review
Tags: Technology, Gadget, Review, Android, Analysis, Comparison, Nokia 6.1 Plus, Xiaomi Mi A2, India, DesiNews, Special

No comments:

Post a Comment

LET'S BE FRIENDS... WE ARE HERE :

Follow Us

SHARE THIS VIDEO TO YOUR Friends :

SEARCH YOUR FAVORITE TOPIC HERE :

HEY, DID YOU CHECKED : AMAZON BESTSELLERS TODAY || UNBELIEVABLE AMAZON DEALS || AMAZON.COM- BEST SHOPPING EXPERIENCE

SHARE THIS VIDEO :
Blog Widget by LinkWithin

DESINEWS VIDEO : SEARCH ANY NEWS